Skrapa rutan

Det är andra morgonen på två veckor som jag har behövt att skrapa rutan på bilen på morgonen. Det innebär att det varit minus grader, det innebär också att man bör ha vantar på sig (om inte fingrarna ska trilla av). Buuuuurrrrrr!
Till och med på dagarna när vi har varit ute och gått på lunchen så har det varit vantväder.
Det jag vill komma till är att, brukar det vara såhär kallt nu? Är inte det här vinterkallt? Usch, jag saknar värmen som var för någon månad sedan.

Förutom att jag fryser mig igenom dagarna så har jag fått lära mig vart hellyset sitter i bilen, det är mörkt när jag kör hem från träningen på kvällarna. För jag tränar faktiskt, inte alltför mycket dock. Vill inte få ont i knät som jag fick i våras. Så det blir 2 gånger i veckan nu ungefär. Igår var det skivstång kondition och imorgon är det ett sjukt jobbigt medelpass.

På jobbet är det fortfarande massor att göra, men det är bara att försöka att inte stressa upp mig för mycket. Jag försöker lära mig det, det går sådär. Fast när man har mycket i veckorna har jag kommit fram till att jag njuter mer av helgen, eller försöker ta tillvara på helgen mer och det är ju bra :)

Nu ska jag titta på Idol, måla naglarna och dricka té.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback