sunny sunday

Filmen igår blev faktiskt bättre och nu sitter jag och ser nummer två, Flickan som lekte med elden. Den däremot är ju mer spännande. Oj oj! Jag sitter som på nålar här i soffan hihi.

Har varit ganska effektiv idag också. Vi började med att gå en promenad direkt efter frukost. Sen genomförde jag
"projekt garderobsrensning" . Det gick bra, har lagt ut typ hur många annonser som hellst på tradera. Nu är det bara att hoppas att jag får det sålt också.

Sen medans M klippte gräset så bakade jag lite muffins. "Nyttiga" muffins. Det skulle bli kanel och äpple muffins. Men kanelen var slut så jag tog kardemumma istället och när jag skulle skala äpple så hade vi visst inget sådant heller ( jo det fanns ute, på trädet, men de är så sura) så jag tog en banan istället. Haha. Så äpple och kanelmuffins blev kardemumma och banan muffins. Gott blev det iallafall! Och bara 1 pp/ muffin, hur bra som hellst!

Känner mig väldigt nöjd (och lugn) över att vi har fått städat och ordning och till och med i min garderob. Det är iallafall betydligt skönare att komma in i en ny stressig arbetsvecka och veta att man inte behöver ha en snöskyffel och dammsugare för att ta sig fram här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback