Måndag fast som en söndag

Skönt med en extra dag ledigt idag. Det behövde vi. Tänk om man alltid var lång ledig såhär. Näe, det skulle ju innebära en ganska rejält minskad inkomst, eller väldigt långa arbetsdagar när man väl jobbar. Ingen bra idé.

Idag har vi fixat och donat här hemma. Det blir finfint kan jag lova. Vi har försökt plocka undan en massa krimskrams och flyttat om och så. Många gånger får man känslan, va bra det blev, varför har vi inte kommit på detta tidigare. Men nu kom man ju på det i alla fall :)

Imorgon är det jobb på schemat igen, jag ska dock på kundbesök så det blir inte riktigt som en vanlig arbetsdag. Sitter just nu och försöker komma på vad man ska ha på sig. Svär lite över att jag inte har en svart kavaj, det borde jag ha. Jaja, det får bli svarta byxor och någon snygg topp. Fick faktiskt en snygg rosa topp från Fia och Fredrik i present, den kanske kan passa bra. Inte för uppklätt men ändå fint. Sen gäller det att håret är på min sida imorgon också. Usch jag bara sluddrar för jag är nervös. Hatar att vara nervös :(

Nu ska jag titta klart på project runway och sen måste jag fixa lite till...kommer så inte kunna somna ikväll :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback