strandmys

Idag har M och jag varit tillsammans i hela 9 år! Kan inte förstå att det gått så långt tid, är jag så gammal? Hur som helst så har vi haft en helmysig dag. Vid lunchtid packade vi in oss i bilen med en picknickkorg och lite filtar och körde till stranden och havet.
Vi har haft strålande väder hela dagen och trotts ganska mycket blåst på stranden var det riktigt härligt. Vi drack cider och åt jordgubbar och jag somnade en stund. Perfekt!
Väl hemma igen grillade vid egengjorda hamburgare och sedan har vi bara myst och slappat. Precis vad vi behövde.

Tur vi tog med oss en varm filt...

Havet!

Var tvungen att känna på vattnet - kallt!

mitt hjärta

hello


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback