Bokmal

Jag har perioder då jag "äter" böcker. Ja, inte bokstavligen då. Men jag läser mycket. Under ledigheten så har jag plöjt igenom ett gäng i alla fall. Jag fick för mig att det var 4 stycken men jag lyckas inte komma på vilken den fjärde skulle vara så 3 är det i alla fall. Har en till som jag har tänkt komma igång med, en av mina favoritförfattare, men på engelska så jag måste koncentrera mig lite mer. Imorgon blir nog en bra dag att börja med den tror jag :)

Malin & Henrik - var ganska lättsam om ett par som träffas mitt i skilsmässa och bla bla.
The Carrie Diaries - Man får följa Carrie i SATC innan hon kom till NYC som tonåring
En Dag - Helt klart bäst av dessa 3. Ni måste läsa den, SÅ bra! Kommer dessutom som film i höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback