Fast i en bra bok

Jaha, så var typ lördagen slut då. Vad har jag gjort idag? Inte mycket alls. Vi började med att ligga och dra oss i sängen i nästan 2 timmar. Soft! Började på en ny bok :) Sen gick vi en PW till sockertoppen som min syster kallar det och köpte lördagsgodis. Dubbelmoral eller förebyggande? Jobbig var promis och gott var godiset i alla fall.

Sen har jag fortsatt och läsa min bok, tog en liten paus för lunch och sen fortsatte jag tills det blev dags för middag, laga och äta maten och sen medans M satte igång en film läste jag ut min bok :)
Så bra! Kan varmt rekomendera den.

Har nog dock fått "läsaxel" för efter att ha vridit runt mig i fåtöljen i hundra olika ställningar har jag nu jätteont i min axel. Typiskt!

Kan som sagt varmt rekomendera denna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback