Gårdagen

Vilken härlig bröllopsdag vi hade igår :) Perfekt väder fick vi dessutom!

Vi började som vanligt med en powerwalk, skönt att vi har började få en liten rutin på det. Tror dock inte att jag kommer gå upp tidigare för att gå när jag börjat jobba igen utan då får det bli kvällspromenad istället.
Efter promisen i alla fall åkte vi iväg och åt lunch på ett av våra favvoställen. Alltid lika gott! Sen köpte jag mig en blomma i bröllopspresent, näe haha. Jag köpte en blomma att ha ute på trappen för den som bodde där dog, överhettad eller dränkt, det vet jag inte. Tyckte dock att M inte behövde köpa mig någon blomma utöver den :)

Vi fortsatte vår tur med att äta glass i solen och handla lite inför kvällens middag.

Väl hemma öppnade vi bubblet, åt mumsiga räkor med goda tillbehör och såg på film. Perfekt! Kändes faktiskt skönt att inte gå ut och äta, det har blivit mycket sådant under de tre första veckorna på semestern så en mysig middag hemma var precis vad vi behövde.

Maken min på Pecorino

Räkor som jag skalade i förväg och en massa annat smått och gott.

Jag bakade en mumsig kaka till efterrätt och även fika idag :)

Härligt ljus ute på kvällskvisten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback