Man behöver alltid uppdatera garderoben lite

Igår var vi ju på Väla som precis har haft nyöppning. Sammanlagt 40 nya affärer ska öppna och det har blivit rejält mycket större. Tror det har blivit mitt nya favorit shopping ställe. Ett stort extra plus är ju min favvo Accessorize. Det blev några inköp för att förnya garderoben lite och så åt vi en jättegod lunch. Det är så svårt att välja vad man ska äta när det finns ett 10 tal matställen på samma plats. Men vi körde på italienskt för denna gången.
Jag har en känsla av att det kommer bli ett par turer hit under hösten och vintern.

En söt blommig blus från H&M

En till blus, denna från Lindex

Höstens pjucks. Hoppas mina fötter kan leva med klackar.

 

Sen måste jag visa vilka finfina inköp M gjorde också. Bara för de var så himla snygga :)

Snygg skjorta från Esprit och snygg kavaj från H&M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback