Sunday is fun day?

Jag sitter och hoppas lite på att det ska börja regna igen så att vi inte behöver få för oss att vi måste gå ut och fixa i trädgården.  Samtidigt hoppas jag att det inte börjar regna, så att jag kan hänga ut tvätten eftersom vi inte har någon fungerande torktumlare.

Svårt dilemma.

Men att sitta inne och läsa medans tvätten hänger ute fungerar jag också, eller hur?

De senaste helgerna har varit ganska fullspäckade fredag och ibland lördag så det har gjort att söndagarna har blivit den heliga "ta det lugnt-dagen". Även kallad städdag vid vissa tillfällen.
Nästa helg är det dags igen och därefter ska jag åka på konferens i ett par dagar. Sen tror jag att vi kanske har en oplanerad helg ;)

Trotts detta så gillar jag att planera aktiviteter framåt och har redan bläddrat igenom höstens veckor i kalendern för att se vad vi har inplannerat och vad vi ska hitta på.

Nu ska jag fortsätta titta på inspelade avsnitt av "The Killing" och bläddra lite i "bibeln"*.

*varannan (troligtvis) svensks bibel över inredning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback