vitaminas

Jag tror att jag behöver en redig vitamininjektion. 
Tänkte att min trötthet bara var för att jag precis kom tillbaka från semestern men är ju faktiskt inne på tredje veckan nu och det håller i sig.  Igår låg jag och halvsov på soffan och där är det ju ingen höjdare att somna så jag drog mig upp till sovrummet och somnade framför tv:n där. Kvart över nio.
Ikväll ska jag lätt hålla mig vaken riktigt länge, typ till 10. I rock!

Annars då? Det är intensiva dagar nu och jag hade aldrig pallat med det om jag inte hade jobbat med ett så bra gäng. Vi är proffs på att lösa allt kan jag lova.   Men trötta är vi allt om dagarna också. Många skrattanfall bara för vi är så trötta.

vitaminas!

 

Åh vad jag önskar att jag kunde ha en roligare blogg där jag inte bara skriver om hur trött jag är... Inspiration??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback