Inflytt/födelsedagsfest

Igår var det partaj hos Sara. Kombinerad inflyttnings och födelsedagsfest. Hade hur kul som helst och tiden gick så himla fort, helt plötsligt var hon 2 och vi insåg att vi var ganska trötta allesammans. Jag sov kvar hos Sara och i morse när vi hade tagit oss upp blev den en mumsig frunch medans man sakta piggnade till.

Resten av dagen har jag gjort ungefär ingenting. Hade tänkt baka lussekatte idag, men har varken lust eller ork. Så jag skjuter lite på det. Blir en lugn kväll nu istället. Skulle kunna somna redan nu tror jag. Imorgon är jag faktiskt ledig från jobbet :) Så då ska jag unna mig en liten sovmorgon hade jag tänkt mig. Inte för lång dock, det blir så jobbigt på tisdag då när jag måste gå upp som vanligt. Imorgon ska jag dessutom ut på äventyr :)

Det togs lite dåligt med bilder igår men ett par blev det i alla fall...

Piffade och redo för party!

Minna, Sofie, Ganni och Anneli

Födelsedagstjejerna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback