Mystorsdag

Idag har varit en jobbig dag, mycket att göra och alldeles för lite arbetstimmar att få det gjort. Men det är bara att göra sitt bästa och tänka positivt. Sen är "att göra" listor guds gåva till människan, om man nu är en människa som gillar listor. Det gör jag.

Men även om det var en tung dag så kunde jag åka hem i tid och laga mat utan att stressa ihjäl mig. Sen, efter maten för att sänka min puls lite tappade jag upp ett skumbad. Hääärligt! Nu är jag utvilad i kroppen och efter en god natts sömn så kommer även huvudet att vara det, för en stund ;)

Imorgon är det ju dessutom fredag och sen är det helg. Woho! På lördag ska jag på 30-års fest och på lördag tar jag tåget norröver. Ska iväg på lite jobbgrejs och passa på att träffa lite familj samtidigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback