Allting tar slut...

Jag har sorg.
Ännu en tv-serie har gjort slut med mig. Det är jobbigt! Särskilt när man har följt den slaviskt i typ 2 dygn. Man lägger ner hela sin själ i serien. Skrattar, gråter och lever sig in i varje minut. Är ett med alla! Och så bara tar det slut och de bara lämnar mig.
Ni vet hur intensivt det kan bli? Avsnitt efter avsnitt liksom. Nu följde jag Life Unexpected och så får jag reda på att det bara blev 2 säsonger, ungefär när det var 5 minuter kvar av säsong 2s sista avsnitt.

Så nu är det dags att hitta en ny självsfrände. Tar hemskt gärna emot tips på en passande tvserie till mig. Gärna en som håller på typ för alltid.

So long...


Kommentarer
cec säger:

Förstår dig till hundra procent.. hur kan de bara bli två säsonger av en så sjukt bra serie? :(

2011-02-27 | 16:27:09
Bloggadress: http://lookingoood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback