Brakfrukost

Jag är så mätt just nu. Åt en inte alltför viktväktaranpassad frukost. Men ordentlig och hur god som helst. Man får ju lyxa till det ibland, eller hur?

Dessutom, så gick/försökte joggade vi en promis INNAN frukost. Är inte det ambitiöst så säg vad. Det kändes liksom som att man var värd något extra. Särskilt eftersom jag faktiskt joggade mig fram en bit av vägen.  Målet är så klart att orka jogga hela vägen, men det lär ju inte hända inom den närmsta framtiden, om jag inte helt plötsligt vaknar med värsta bra kondisen.

Äggröra, bacon, rostisar, juice, té, tända ljus

M glad att han äntligen får frukost, Lizzy nyfiken på vad vi äter.

 

Resten av dagen ska jag pyssla med en massa småfix, lägga ut lite tradera annonser, städa lite, vika tvätt. Ni vet... lite tråkiga hemma sysslor som måste göras vare sig man vill eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback