Fångad i en stormvind

Usch vilken natt vi har haft. Jag vaknade vid 00:30 tiden av att det blåste rejält ute. Sen var det ganska kört att somna om. Vi låg och vred och vände på oss till klockan var efter 3 tror jag, för att vakna igen vid 04, då blåste det 100 gånger mer än innan.
Man var sisådär lagom seg när klockan ringde vid 06.
På jobbet gick alla omkring ungefär som zombiesar. Stormen hade hållit de flesta vakna.

Vägen till jobbet var också intressant. Jag kör en ganska liten skogsväg och det var en heldel träd som hade ramlat över vägen, som tur va, var de itu sågade. Sen var det vissa ställen då man gasade på lite extra så att man inte fick ett träd över bilen.

Jag gillar inte när det stormar!

aj aj då...men den lutar så tryggt mot telefonledningen så det var ju ingen fara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback