Fredag

Nu är tacosen uppäten och soffläget intaget. Perfa!
Har varit en vecka med både upp och ner. Ganska tvära kast ibland. Jag har sovit sjukt mycket. Lagt mig tidigt och vaknat trött ändå. Jag skyller på att stormen höll mig vaken halva natten.

Har hamnat i en liten viktväktarsvacka också. Jag behöver bli lite taggad igen. Jag längtar efter våren och det fina lite varmare vädret. Man får lite mer lust att ge sig ut och röra på sig. Men jag har en plan. Jag tänker inte berätta mer för er nu... ;)

För att byta samtalsämne så kan jag berätta att vi ska göra något riktigt skoj imorgon! Mer om det imorgon dock tror jag.
Nu ska jag titta lite på dumburken innan jag somnar i soffan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback