Internet är slut

Inte nog med att jag behöver en paus från tv:n, jag behöver nog en paus från datorn också. Internet har nämligen tagit slut. Helt seriöst! Eller så har jag surfat igenom allting typ 10 gånger om och försöker gå in på mina favoritbloggar var 5:e minut för att se om de kanske har uppdaterat. Konstigt att inte alla sitter vid sin dator och intensivt uppdaterar sina bloggar en fredagkväll.
Jag trodde det var det som krävdes för att bli en superbloggare? Att hålla sin blogg konstant uppdaterad?
Mycket dåligt detta tycker jag!
Inte ens Aftonblaskan hinner med mina uppdateringar, samma saker om och om igen. Mycket nyheter, men inget som lockar mig att läsa det flera gånger om.

Jag skulle ju kunna lägga undan datorn och stänga av tv:n och sätta mig och läsa en bok tänker ni. Men det är jag alldeles för trött för att göra. Får väl kanske sova istället, har en viktigt dag att ladda inför imorgon. Mer om det imorgon...

Uhhh - värsta cliffhangern! Spännande va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback