Magsjuk

Usch och fy!

Jag har åkt på magsjuka, inte kul alls. Igår var jag typ helt utslagen, det började på natten sen fortsatte det...Jag tänker inte gå in på detaljer, det finns ju faktiskt trevligare saker att läsa om.
Gårdagen tillbringades dock i soffan/sängen med min bästa kompis - hinken.

Idag är det liiite bättre i alla fall. Har lyckats äta en macka och en glassbåt. Yeey! Börjar dock bli rastlös av att vara hemma, sitter och ser på en serie som heter Life Unexpected. Bra, men lite väl känslosam ibland. Får väl ta och läsa en bok eller något sådant, äsch vem försöker jag lura. Jag kommer ligga/sitta här i soffan tills M kommer hem typ.

Tydligen går det någon slags magsjuke epedemi på jobbet. Igår var typ 9 sjuka på kontoret och flera hade gått hem under dagen. Alla med samma symptom. Hoppas att de andra slipper det i alla fall.

Nu ska jag göra lite avslagen cola och se ännu ett avsnitt. Vi hörs senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback