Middag för två

Idag lyxade vi till det med en riktigt flashig middag. I alla fall ur vår synvinkel.

Ugnsgratinerad potatis med parmesan, kycklingfilé och rödvinssås. Serverades med sallad och ett glas vin(öl).

Det var hur gott som helst och dessutom vara 10 propoints. De där nissarna på Viktväktarna är tusan i mig riktigt duktiga på recept. Blir oftast hur gott som helst.

 

Idag har vi varit fått väldigt mycket gjort. Vi började med det roligaste på hela dagen, jag vill dock inte berätta alltför mycket om det här ännu. Så ni som vet vet och ni som inte vet får undra ;)

Sen åt vi lunch/fikade på ett litet kondis, hämtade lite färgprover, shoppade morgonrock och tröja till M och så var det storhandlingsdax.

När vi kom hem var det så himla fint väder så det blev en promis, det var dock väldigt väldigt halt. Sen kunde M stryka två saker på vår "att göra hemma"-lista.

 

Nu dricker jag ännu ett glas vin och snart är det Mello. Perfekt lördag!

Imorgon ska jag fika med Sara det blir fett med najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback