På äventyr med Sara

Idag har jag varit på äventyr. Sara och jag skulle åka och fika på ett jättemysigt café mitt ute i skogen.

Ser ni så mysigt och idylliskt det är. Perfekt fikaställe både på vintern och sommaren.

Vi åt först jättegod paj till lunch, jag drack en kanna kärleksté och så avslutade vi med något riktigt mumsigt.

Sara åt chokladkaka och jag morotskaka.

Och ja, det var minst lika gott som det ser ut.

Efter fikastunden var vi lite sugna på äventyr. Så vi började köra hemåt...

Hur fint som helst!

Men istället för att köra hem så körde vi en annan väg...

Efter ett tag så började vi undra om vi hade kört riktigt riktigt långt.

Vi såg nämligen denna skylten:

Som tur var hade vi inte åkt så pass långt och till slut kom vi hem igen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback