Wonderful

Denna veckan har jag jobbar järnet, varit både tidig till jobbet och sen kvar jobbet och fått undan en heldel. Visst är sånt skönt! Nästa vecka ska vi flytta till vårat nya kontor plus att jag ska hålla i en utbildning så jag lär inte vara sysslolös.
Utöver jobbande och allmänt muttrande om kylan och hur mycket jag längtar till våren så har det inte hänt särskilt mycket. Jag lovar att det ska bli mer händelsefulla blogginlägg.

Men hörreni, ni höll jag faktiskt på att glömma en rolig grej. Jag har fått en ny tjänst på jobbet. Det ska bli riktigt riktigt roligt, jag ska vikariera för en tjej som ska ha barn. Det är ganska svårt att förklara vad jag ska göra men när jag väl lärt mig det kanske det går bättre :) Glad är jag i alla fall!

Imorgon ska vi dessutom iväg på en liten shoppingtur. Sånt vet ni ju att jag älskar! Vill förnya garderoben med lite vårfint hade jag tänkt mig. Vi får väl se, oftast när jag har bestämt att jag vill ha något så kommer jag hem utan något och M har handlat massor.
Nu ska vi fira mina glada nyheter med lite cider :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback