På vägen

Idag när jag körde till jobbet fick jag en liten smärre chock.
Mitt ut på vägen kommer en älg traskandes. När han ser mig försöker han springa, det är dock väldigt halt på vägen så han ser lite ut som bautabambi på hal is typ. Jag bromsar och skriker typ NEEEJ!

Som tur var träffade varken han bilen eller jag honom. Det var typ 2 meter mellan oss ungefär. Puhh! Men usch så skakig jag blev sen. När jag klev ur bilen på jobbet skakade jag massor. Detta vill jag gärna undvika igen.
Dumma älg!
Jag vaknade ju till liv i alla fall.

Annars har dagen flutit på som vanligt. Med en ganska stor dos träningsvärk dock. Men visst är det härligt att känna att man har gjort något bra?

Veckan går fort och imorgon är det redan torsdag, jag hoppas att tiden ska gå fort så att det snart blir vår. Är trött på, snö, kyla och is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback