Sista dagen i januari

Idag är jag på riktigt riktigt bra humör. Trevlig att vara så för en gångs skull på en måndag. Måndagar brukar jag alltid vara tjurig, trött och allmänt irriterad. Skönt! Det bra humöret innebar också att jag hade massor med energi när jag kom hem. Det brukar inte bli allt för avancerad mat på måndagar här hemma. Men idag gjorde jag fiskgratäng och kokade broccoli. Mums!
Nu hoppas vi att mitt humör håller sig resten av veckan, vore inte det skoj?! Tror till och med att jag ska lyxa till det vara uppe sent idag. Eller sent, 22 är sent för mig, särskilt på en måndag. Eftersom jag vanligtvis är surig och så brukar jag gå och lägga mig vid typ 21, så jag vaknar utvilad på tisdagen.

Imorgon ska jag förresten till frissan efter jobbet, Äntligen! Har fått värsta idén, vi får väl se om det blir som jag har tänkt mig. Typiskt att frissan blev imorgon, min träningsdag. Får ta och träna på torsdag istället.

Oh ja just det! Idag var det vägning och vågen visade -0,5. Fett med nice! Eller man kanske skulle säga Smalt med nice!  Skönt att det går åt rätt håll. Nu tusan ska det dubblas till nästa vägning. Eller dubblas, ja jo ni förstår vad jag menar, eller hur?

Nu är det smoothie, vindruvor och Top Model som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback