bulleribång

Det är inte många gånger i mitt liv då jag har önskat att det skulle orka, men idag har varit en sådan dag. Det började redan igår kväll. 28 grader i sovrummet när vi skulle sova och inte kunde vi ha fönstret öppet, för det skulle ju regna. Regnade det? Näe, självklart inte. Låg och vred och vände mig hela natten och resten av dagen har jag känt mig som ett såntdär flugsnöre som man kan hänga upp. Klibbigt värre! Nu regnar det i alla fall, men det var inte mycket buller vi fick.

Tror dock att jag kommer somna gott i natt, tror till och med att jag skulle kunna somna här just nu. Ögonen går i kors snart.  Imorgon kommer det kännas bättre, hoppas jag :)

Vi kom idag fram till att vi bara har 1 "vanlig" arbetsvecka kvar innan semestern, sen har vi ju ett par "ovanliga" också men ändå. Riktigt skönt ska det bli.

Har också börjat fundera över midsommar, vad ska man göra då? Tips mottages gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback