Gaaahh!

Jag har kommit fram till att steget efter att man är så stressad att man glömmer vad man heter är att man blir väldigt lättirriterad. I det stadiet är jag ungefär nu. Dessutom är jag trött. Borde gå och lägga mig och sova redan nu, men jag kommer aldrig att somna.
Mycket att göra på jobbet och många småsaker som jag stressar och irriterar upp mig över är anledningen till mitt superhumör. Dessutom har jag ont i magen. Tror jag måste komma ihåg på jobbet att jag ska ta ett djupt andetag och bara varva ner då och då.  Tror det är jätte viktigt.

Men snart är det semester och då ska det njutas av att vara ledig. Det behöver jag verkligen, alla behöver semester, känns som att våren har varit snabb, rörig och fullspäckad ungefär.

Näe, nu ska jag slappa i soffan en stund och äta lite glass :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback