Midsommarafton

Idag var det skönt med sovmorgon även om gårdagen inte blev alltför sen eller. Men kul hade vi!
Gästerna för helgen är min syster och hennes make.

Standard lunch på midsommarafton - sill och nypäror :)

Vi skålade i mousserand jordgubbsdricka -mums!

jag hade slängt ihop en banancheescake som smakade riktigt gott - när man väl fick loss botten från formen ;)

Vi spelade - Rita Lusen, som yatsy fast man målar.

Vi spelade även -flaggspelet, krångligt värre ;)

bara jag som skrattar åt detta namnet?

grillad ytterfilé, klyftpotatis och beasås - MUMMA!

Ett försök till en "poetisk bild"

Om man borster från att min lugg är konstig och att man ser den där "hänga på galgen"- grejen på klänningen, så blev ju denna bild bra.

kvällen avslutades med yatsy :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback