Borta bra men hemma är bäst

Nu är jag hemma igen efter mitt jobbäventyr. Eller tjänsteresa heter det väl, men det låter så himla "vuxen-kostym-gubbe"-aktigt. Så jobbäventyr är mitt namn på det.
I onsdags satte jag mig på tåget uppåt och spenderade kvällen/natten på hotell storasyster :) Mycket trevligt ställe med gooooood mat och trevlig personal ;)

Sen idag fick jag faktiskt sovmorgon och tror ni inte att jag vaknar typ 40 minuter innan klockan skulle ringa? Det var dock skönt att ligga och dra sig lite. Dagen idag såg ut typ som igår fast inte i Stockholm. Sen hann jag med en liten sväng i några affärer innan tåget gick hemåt. M hämtade mig på stationen och så köpte vi Subway med oss hem. Mums!
Nu är myskläderna på och vi tittar på lite inspelade tv program. Blir nog att sova tidigt ikväll skulle jag tro. Man blir väldigt trött när man är iväg såhär.

Jag knäppte faktiskt några bilder igår kväll :)

Fia och Fredrik lagar mat i sitt fina kök

Pappsen väntar på middage. Ser ni vilken underbar utsikt de har!

Det bjöds på fisk och skaldjurssoppa - smarrigt!

bästaste syster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback