Bowling med jobbgänget

Igår kväll hade jag en kanon kväll med mina goa jobbarkompisar. Vi började med att samlas hemma hos Minna och ladda lite. Sen traskade vi iväg till bowlinghallen där vi åt tacobuffé och sen bowlade. Det var riktigt länge sen jag bowlade och jag hade glömt hur himla kul det var. Sen gick det dessvärre inte alltför bra, men man måste ju inte alltid vinna (humpf!)

Självklart var kameran med... här kommer en bildbomb :)

Sara,Bim, Sofie och Gudrun laddar inför bowlingen.

Dags att dra lott om lagen.

Emilie, Minna och Frida.

Tacobuffé - gott men inte världens snyggaste upplägg.

En stor del av gänget.

Let's bowl!

Sötnosar!

Sara & Frida

Minna (och en ilsken Sara i bakgrunden)

Skål!

Min chef Linda, jag och Sara skålar i bubbel - Mums!

Ida plockade fram gitarren ochvi sjöng :) Anna sitter brevid henne i soffan.

Coolingar - Sofie och Sara

 


Kommentarer
Erica säger:

Vad himla fin du är! =) (har du ju varit innan med men du förstår) Inspirerande!

2011-03-06 | 09:30:30
Becca säger:

Tack vad du är snäll Erica :)

2011-03-06 | 12:17:38
Bloggadress: http://mrsernie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback