hej, här är jag.

Denna veckan känns ju ungefär som jag nyss vaknade i måndags morse och skulle åka till jobbet. Denna veckan har gått helt sjukt fort. Det är redan mars(!!!) I måndags flyttade vi till våra nya lokal på jobbet. Sen började jag en utbildning, som jag håller i, i måndags också. Så det har funnits gott om sysselsättning för mig denna veckan.
Imorgon är det äntligen fredag och då ska jag bowla med mina underbara jobbarkompisar efter jobbet :) Det ska bli riktigt kul. Har inte bowlat på länge, så vi får väl se hur det går...

Annars är det tänkt att vi ska fixa lite här hemma nu i helgen, kanske får jag för mig att gå igenom ett förråd lite. Vi får väl se. Sova länge på lördag ska jag i alla fall göra :)

Nej, nu ska jag titta lite på tv här innan det är dags att sussa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback