Laddat batterierna i solen

Vaknade i morse av att det var så himla ljus i sovrummet. Min första tanke var att M hade riktat en stor strålkastare mot mina ögon, för att väcka mig. Men så var inte fallet. Det var något ovanligt som solsken utomhus.  Hääärligt!
All eventuell baksmälla försvann snabbt!
Efter frukost gick vi ut i det underbara vädret, som dock var lite kallare och blåsigare än vad vi hade tänkt oss inne. Men betydligt bättre än de senaste veckorna. En långpromis blev det och det passade bra efter en stressig vecka.  Efter promenaden fick vi för oss att åka och tvätta en av bilarna. Vi åkte och M tvättade. Jag satt på en filt utanför och njöt av solen. Nu ska ni inte tro att jag är så elak och låter M göra allting själv, han vill göra det själv så att det blir noggrant gjort. Kan det vara så att han tycker att jag är lite slarvig kanske?
Hur som helst så ser jag det som en win-win situation. Han fick sällskap och jag fick sol.

Efter det blev det en liten tur till Saras nya lägenhet. Vi kom lagom till att de bar in de sista sakerna. Bra tajming, eller hur? 
Väl hemma igen var vi ganska utslagna. Nu halvligger vi i varsin soffa och bara slappar. Bridget Jones går på 3:an, den är ju såååå rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback