Tröttis

Uschan i mig vad jag är trött idag. Hade svårt att somna igår så det är väl därför jag känner mig lite som ett vrak såhär på kvällskvisten. Mina arbetsdagar går så himla snabbt nu när jag har utbildning halva dagarna och jobbar järnet resten av dagen. Så jag hinner knappt komma till jobbet innan jag ska åka hem igen, typ. I alla fall känns det som det.

Idag bestämde jag att jag fick slappa när jag kom hem från jobbet. Men imorgon har jag saker att göra. Jag har kommit fram till att hade vi bott i en storstad så hade man säkert haft mer planer efter jobbet, träning, handla, fika jaa allt vad man nu gör. Men här är avstånden så långa till allting så kvällarna blir oftast hemma. Det jag menar är att man slöar till sig lite. Helt plötsligt ska man göra något efter jobbet och får typ panik för att man inte är hemma förräns 19, vilket inte är sent alls.
Men men... vi får väl se vad som händer och sker helt enkelt. Vi har i alla fall en heldel saker att fixa här hemma och varför spara allting till helgen? Näe, vi får faktiskt ta oss i kragen nu. Fast inte idag... idag är jag trött och har soffhäng.


Kommentarer
Emmie Eri säger:

2011-03-24 | 11:54:14
Emmie säger:

Tänkte bara titta förbi och säga Hej.

Har hållit koll på dig på senaste tiden, har vait ssjukskriven sedan 24 januari, har opererat höften. Vad är det festligheter som händer som du behöver en snygg klänning till, också toppen med indiska, hittar alltid något där!!!

Kram

2011-03-24 | 11:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback