Ut i solen!

Har precis kommit hem igen efter en lång härlig promenad. Det är lustigt vad mycket mer jag orkar nu förtiden. För ett år sedan hade M fått tjata på mig att gå ut och jag hade klagat på att vi gick för fort större delen av vägen. Idag var det mer så att efter att vi hade gått en bra bit upptäckte jag att vi höll oss i Ms takt. Yeey!
En annan sak som jag märker har förändrats är att nu ville jag fortsätta gå, vi SKULLE gå 5 km, det fick bli en liten omväg och vips så var vi uppe över 5 km. Perfekt!
Det är skönt att man kan gå i rask takt utan att svetten rinner ner i ansiktet och att man samtidigt kan prata lite och inte bara flåsa.

Känner mig nöjd att vi gått drygt 1 mil denna helgen, bra va? Där ser man vad lite solsken kan göra. Jag känner att det hade kanske varit skönt att dra på sig jackan och sätta mig i solen och läsa, men det blåser ganska mycket ute och jag vill inte bli sjuk. Särskilt inte nästa vecka, för då ska jag ut på äventyr.  Jag ska ut på en liten jobbtripp nämligen. Ska bli kul, är dock lite nervös över ett möte jag ska vara med på, men det ska nog gå bra. Jag får se till att vara ordentligt påläst bara :)

Jag känner att det är mycket roligt som händer nu framöver dels med jobb och dels privat. Skoj skoj! Det blir som en liten morot att orka med gråa, stressiga och tråkiga dagar. Att längta efter något kul!
Vi har dessutom börjat planera vår sommarsemester och den kommer bli kanon! Det kan jag lova er :)

Nu är det snart dags för lite lunch, sen blir det lite vanligt helgfix här hemma skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback