Vuxentrött

Idag är ingen vanlig dag för idag är svärfars 60-års dag!


Igår firade detta med pompa och ståt och det kändes imorse när jag vaknade. Det är först nu som jag har börjat hämta mig. På vägen hem stannade vi på Ikea och åt mat, mat var till stoooor hjälp. Även lite läsk och godis. Det är som en mirakelmedecin när man är "vuxentrött".

Festen igår var riktigt riktigt lyckad. Det var god mat, god dricka, många skratt och många bekanta ansikten som man inte ser alltför ofta.

Lille D med present till farfar

Födelsedags"barnet" öppnar presenter. Det blev många flaskor på presentbordet.

Av oss fick han en attachéväska full med grillverktyg och grillbestick. Precis vad en grillmästare behöver.

Min fina make

systrar

vi avslutar med en riktigt snyggve bild på moi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback