Mittendagen

Det varma härliga sommarvädret från förra veckan försvann lika snabbt som det dykte upp. Kallt som attsingen är det nu :(
Men det har i alla fall inte snöat här, som det har gjort norröver, har jag hört.

Vårat hus är nu äntligen ute till försäljning, vi håller tummar och tår att det går bra och vem vet, vi kanske flyttar i sommar? Spännande! Jag är numera Hemnet-junkie. Minst 3 gånger om dagen måste jag gå in, minst som sagt.

Allting börjar komma igång ordentligt på jobbet också. Jag har faktiskt haft min nya tjänst i snart 2 månader, tiden går fort när man har roligt. Underbara arbetskollegor gör ju att arbetsdagarna går snabbt och sen så känns det som att detta arbetet passar mig utmärkt. Jag älskar att planera och styra och ställa. Tänk att jag får göra det hela dagarna! Listor, excellfiler och ordningssamma mappar är min vardag. Lovely :)

Har börjat fundera över det här med bloggandet och vad jag egentligen bloggar om. Det känna ibland mer som en status uppdatering om mitt liv för mina nära och kära.  Eftersom jag älskar att skriva och frågan är vad jag ska skriva om?
Tips mottages gärna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback