snurrigt

Som ni kanske har märkt så har jag varit väldigt dålig på att blogga den senaste tiden. På jobbet är det fullt upp och vi är ännu inte riktigt igång i högsäsongen, trotts stressen så är det så himla kul. Men har man fullt upp hela dagarna så är det nedvarvning som gäller. Det gör att man ibland bara vill gå och lägga sig när man kommer hem från jobbet. Tiden jag missar på vardagarna tar jag dock igen på helgen. Jag behöver inte sova halva dagen, går jag upp vid 8-9 så är jag pigg, jag hinner njuta av att ha en hel dag utan stress. Nog babblande, det jag ville visa var denna bilden som jag tog på Ms nyinköpta iPad. Tycker den visar så bra hur snurrigt allting kan vara ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback