Julifiering

Idag har äntligen mina julkänslor gett sig tillkänna. Som jag har väntat på dem... varit lite orolig att de skulle ha svikit mig till och med, men näe. Jag älskar julen och allt som hör till! Det har bara varit lite trögstartat i år... Men idag har jag pysslat klart min dörrkrans. Jag köpte den grön och grann och så har jag dekorerad själv. Blev riktigt nöjd, även om det blev lite snett och så. Det måste ju se lite hemmagjort ut.

Sen tog jag överblivna apelsiner som jag hade torkat och la dem i min fina glaskupol som jag köpte för ett par veckor sen. Det blev väldigt piffigt. Slängde i ett par kanelstänger också.

Nu sitter jag och längtar efter att få upp alla stjärnor o ljusstakar i alla fönster och baka pepparkakor, sen längtar jag tills jag ska baka pepparkakor och dricka en massa glögg, och slå in julklappar, klä granen, öppna julklappar, äta jul mat så det proppar ut ur öronen och lyssna sönder alla jullåtar!

Älskar't!

Lite piffig är den väl ändå?

Okej, det ser bättre ut i verkligheten än på bild - faktiskt!


Kommentarer
Karin säger:

Det blev jättefint, båda två! :)

2011-11-25 | 07:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback