Me and my Mac

Vilken bergodalbana denna dagen har varit. Mitt humör har gått upp och ner och mot slutet av dagen satt jag mest och skrattade åt allting typ. Det passade perfekt att åka hem lite tidigare. När jag kom hem hade jag massor med energi, diskade, tvättade och läste ut min bok. Sen kom M hem med min nya dator. Woho!
Kan ni förstå glädjen, här har jag suttit med gamla bettan som har försökt att kämpa på genom alla min svordomar och hårda knapptryckningar.  Jag välkomnar min nya sötnos som ännu inte fått en namn... dock så inser jag att min Mac vana är ganska begränsad, på gymnasiet hade jag ganska bra koll. Men nu, ett par år senare är jag lite sämre på det.

Men jag har sagt till M att jag vill lära mig den själv, han skrattar åt mig och sa att jag inte skulle svära så mycket i så fall. Än så länge har jag inte svurit.

den nya favvisen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback