Middag med New York tema

Jag och tre vänner har kommit på att vi ska ha lite "halv åtta hos mig"-kvällar. Igår var första kvällen och det var jag som var först ut.
När tjejerna kom serverades det mimosa (bubbel och apelsinjuice) i champagneglas och lite snittar. Tanken här var då att det är lite som på "Upper east side".
Sen gick vi vidare och åt hemmagjorda hamburgare med ost och bacon, till det serverades det hemmagjord pomme och öl/vin.
Efter det fick maten sjunka ner lite innan vi gav oss in på efterrätten, New York blueberry cheescake! Mums!

Det blev en jätterolig kväll och imorse, när jag hade vaknat vid 10:30 ;) hade jag lite smått ont i huvudet. Men det var inget som lite frukost och ett besök på Ikea kunde råda bot på.

Lite snittar

Mimosa

Burgare med pomme

glada tjejer :)

New York blueberry cheescake

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback