Stressa av

Jag måste se till att stressa av lite. Jag jobbar ganska mycket och är ofta tidigt på jobbet. Jag har att göra men jag känner att jag inte kommer orka med resten av vintern ( då det verkligen kommer igång) om jag inte varvar ner lite lite i alla fall.

Jag blir lätt rastlös också, så jag kan liksom inte bara vara ledig en dag, utan att ha något att göra. Särskilt inte när jag vet att jag har saker att göra. Sen att jag trivs så himla bra och har så kul på jobbet är ju kanske en del också.

Men nu tänkte jag försöka att inte vara så tidig till jobbet i alla fall. Ta lite sovmorgon, äta frukost i luuugn och ro... Då börjar jag dagen i lugnets tecken och kan förhoppningsvis behålla det resten av dagen.

Vi får se hur det går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback