Slö och frusen

Jag sitter i soffan, inrullad i en filt med en tjock stickad kofta på mig och fryser. Det har varit riktigt ruggigt idag :( Dessutom sitter jag just här och är inte och hoppas och studsar på träningen. Med andra ord är jag både slö och frusen.
Har idag äntligen fått mig en hyrbil :) Hoppas dock att min bil inte dröjer alltför länge, den är ju faktiskt bäst. Även om jag kan vänja mig vid denna här också.
Ikväll är planen att jag ska göra så lite som möjligt, imorgon däremot så ska jag plocka fram lite mer saker att sälja på loppis. Ska stå på lördag, för första gången. Blir nog bra. Har faktiskt (!!) rensat ut en massa handväskor att sälja, det ni! Jag som typ samlar på dem...

Nej men, nu börjar ju ensam mamma söker...

jag köpte mig en tjusig fickspegel i helgen ;)

 

Kvällens middag var en riktig hit: Lax,spenat,paprika-chili creme fraiche med pasta och wokgrönsaker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback