Fest med jobbisarna

Igår var det partytime ännu en gång! Det har verkligen varit full fräs med sådant den senaste tiden.
Den här gången var det kundtjänst som hade fest hemma hos vår chef i hennes nya hus. Hade så himla kul och mådde oförskämt bra i morse trotts att vi inte var hemma förräns 2-tiden.
Festens tema var valfritt men hälften ungefär gick in för att klä sig efter det årtionde då man föddes.
Efter att ha slitit ut hela min garderob och vänt upp och ner på allting två gånger struntade jag i att klä mig i 80-tals kläder och körde festfint istället.

Den här gången var kameran med och många roliga bilder blev det. Det var länge sedan jag dansade så pass mycket som igår på en "hemmafest". Underbart!

Frida, Sara & Ida hemma hos Sofie

Molgan & Cindy ;)

ingen kordinerad gruppbild precis

Sofie & Linda

Italiensk buffé -hur gott som helst!

Chefen håller i en skål

Dancing girls

Söta Minna

respect!

lyckades hitta en ny frilla även denna festen :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback