Godmorgon Söndag!

Vaknade av att tvättmaskinen pep att den var klar. Konstigt nog har vi inte använt "senarelagd start" tidigare, det är ju hur smidigt som helst.
Vi har underbart väder och perfekt temperatur så det passar ju bra att hänga ut tvätten så den får torka. Särskilt när man inte har någon torktumlare som fungerar.

Idag ska vi fortsätta projekt storstädning lite och sen måste jag packa inför konferensen som jag åker iväg på imorgon. Busy busy!

Igår bokade jag föresten biljetter till syster och mig till "Legally Blonde- The Musical". Blir en riktigt tjejhelg med shopping, musikal och hotell som tydligen har Malmös bästa frukostbuffé.

Försöker också komma på något mysigt man skulle kunna göra på nyår (ja, jag är ute i riktigt god tid). Jag tänker mig typ hotell, spa, nyårsmiddag och kanske show. Inte alltför dyrt och inte alltför långt bort. Mysigt och romantiskt tänker jag. Tar gärna emot tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback