Födelsedagsgalej

Igår efter jobbet åkte Sara och jag hem till Cilla för att fira hennes födelsedag. Fredag den 13:e som det nu var.

Det var kul att träffa lite nya människor och att träffa en del som man inte träffar särskilt ofta. Efter något glas vin hos Cilla gick vi och åt på en asiatisk restaurang. Jag åt mongolisk barbeque - Smarrigt!

När vi var mätta och nöjda gick vi tillbaka till Cilla och drack lite mer vin och de som orkade åt tårta ( jag åt min del på natten när vi kom hem och imorse!). Efter ett par timmar drog vi ut på "byn" tills stängning. Sen traskade vi tjejer hem och åt tårta och snackade lite innan vi somnade gott.

I morse åt vi tårta, pratade och myste i soffan i ett par timmar.

Nu är jag hemma och har slappat i soffan sen jag kom hem. Mys!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback