Inte så bra...

Efter en måndag med tema huvudvärk trodde jag att jag skulle sova bort det och vakna pigg och utvilad idag.
Men njae.
Halsen gör ont, huvudet likaså, ögonen är trötta och jag har känt mig febrig till och från hela dagen. Passar ju bra nu när jag ska vara lite påskledig :(

Det är konstigt att när man varvar ner lite, då kommer alla bacilluskerna som flugor kring koskit, typ.
Jag härdar dock ut för imorgon kväll ska jag ha roligt med mina jobbarkompisar!
Får dock skippa träningen på torsdag och det känns lite surt. Särskilt som vi precis har anmält oss till Vårruset!
Men det är dumt att riskera att bli mer sjuk för att jag tränat när jag är sjuk.

Nu ska jag halvsova i soffan framför tv:n innan jag ska helsova i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback