Ljuvliga sommardagar

Tiden springer iväg och vi har fullt upp med roligheter hela dagarna. Tråkigt nog börjar semestern lida mot sitt slut, men vi tar tillvara på tiden och försöker hitta på så mycket som möjligt medans vi har tid.
 
 
Det har blivit lite stusmattehoppande...
 
...spel spelande, grillat...
 
... mer hoppande och utomhustandborstning när vi hälsade på i min mosters sommarstuga där jag har tillbringat många många somrar när jag var yngre.
Årets första dopp blev det också!
 
 
Såhär häftigt kan man vara på landet!
 
Middag ute med min familj!
 
Åh så gott!
 
Gosat med Ms syskonbarn. Här med söta Celia.
 
Dexter och jag busar med kameran!
 
Min älskling och Celia
 
Vilket leende!
 
 
D testar på att vara pilot
 
Hittade mitt plan på muséet
 
Promenerar mot fler plan
 
 
Vi har ätit glass i stora lass!
 
vi fick lite besök när vi satt och åt glass!
 
Träffade på en drake på väg därifrån!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback