Söndagsångest

Börjar känna i kroppen att det är dags att jobba imorgon igen... är alltid lite sådär pirrig på något sätt. Var samma sak när jag gick i skolan och skulle tillbaka efter sommarlovet. Jobbigast blir att gå upp tidigt, men med min nyvunna vän kaffe så ska det nog gå bra.

Även om semestern är härlig så är att komma tillbaka till vardagen och få lite ordning och reda på allt igen också skönt.
Är taggad att komma igång och träna igen också och har redan bokat in mig på tre pass nästa vecka. Börjar redan imorgon direkt efter jobbet :)
Jag kommer med andra ord vara slutkörd imorgon kväll och förmodligen kommer det att vara huvudvärk och sura miner som gäller. Sova tidigt brukar vara bästa medicinen mot det.

Idag har jag gjort sisådär ingenting typ. Tvättat ännu mer kläder och läst ut min bok, tittat på OS och blivit fascinerad och peppad av vilket drivet alla tävlande har. Jag vill också ha!

Nu blir det fortsatt slöande här och lite matlagning om en stund. Måste ju börja tänka på matlådor nu igen..Puh!


Samma pepp som jag hade i våras när jag tränade inför vårruset vill jag ha igen! Go Go Go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback