Vilken helg!

Oj oj, jag ska till Mattias att det känns som att jag nästan inte har varit hemma den här helgen.
I fredags när jag kom hem från jobb och träning så dröjde det inte länge förrän jag somnade. Fick sova i 11 härliga (och välbehövda) timmar.
Sen var planen att vi skulle åka och handla mat och titta på en jacka på Lindex åt mig, tänkte passa på att köpa den när jag hade lite rabatt.
Fanns den hemma i min storlek? Nope.
Men det löste vi med att åka till Växjö istället, i första affären fanns den inte heller men de kunde ringa in till stan och hänga undan en :) Yeey!
 
Bidde lite andra inköp också men jag återkommer till det en annan dag. Måste fota först ;)
 
Hur som helst, väl hemma så klippte jag Mattias och sen var det bara att sätta igång och göra sig fin inför kvällen. Mattias jobb hade fest för alla anställda plus respektive. Vi åkte dit med väldigt låga förväntningar och insåg när vi åkte hem att vi inte hade behövt ta bilen utan bussen hem hade funkat eftersom den bara gick 45 minuter efter att vi körde. Mycket trevlig fest var det, god mat och roligt folk.
 
Det var i alla fall skönt att jag körde hem eftersom jag slapp vakna bakis när klockan ringde. Idag var det nämligen dags för Frejas dop. Jättemysig dag och nu är jag tröttare än tröttast.
 
En fullspäckad vecka väntar och jag är fortfarande sur över att jag inte kan blogga från blogg.se appen. Då hade jag säkerligen bloggat mer under veckorna. Men nope, ni får stå ut med sporadiska inlägg ett tag till ;)
 
kan ni förstå hur modernt det är när man inte läser psalmen i psalmboken längre...
 
Dukningen gick i rött och rosa.
 
Hjärtan överallt på borden. En fin sak var att alla fick ta ett hjärta och skriva en hälsning till Freja på.
 
fina Minna
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback