Halv åtta hos Minna

Började denna söndag med lite mellomys i soffan. Tittade inte på det igår och har faktiskt lyckats hålla mig från att läsa alltför mycket om det på nätet... råkade dock läsa på fejjan vem en av vinnarna var.
Varför tittade jag inte på Mello då kan man fråga sig?

Igår var det nämligen dags för "halv åtta hos mig"-middag igen. Denna gången var det Minna som bjöd in.

Vi fick urgod mat och det blev många skratt och efter ett par timmar kom singstar fram..

Till förrätt fick vi bröd med chevreost och honung ringlad över. SÅ gott!

Varmrätten bestod av pasta med fläskfilé, sås med nötter, skinka, ruccola och tomater. Mmmmums!

Efter all den goda maten kände vi oss alla lika gravida som Frida ungefär...

Lite senare blev det efterrätt, hemmagjord vitchoklad & hallonglass med varm hallonsås.

senare kom som sagt singstar fram och vi sjöng oss hesa!

 

Riktigt lyckad kväll!


Kommentarer
Minna säger:

Tack för ni gjorde min kväll!!:) <3

2012-02-13 | 12:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback