Kalla tider

När man vaknar och det är - 18 grader ute och + 18 inne så vill man inte lyfta på täcket och gå upp ur sängen!

M gick ner och började elda och jag tror bara vetskapen av det gjorde att jag tog mig ur sängen.

Trotts den bittra vinterkylan ute så pälsade svärmor och jag på oss och drog iväg på en minishoppingtur. Den slutade i att jag köpte ett nagellack som jag redan hade, en ny handväska och att jag fick en (väldigt) tidig födelsedagspresent! En alldeles egen resväska, modell lite större än en weekendväska! Mycket nöjd :)

Just nu har vi vilostund här hemma, senare blir det förhoppningsvis god mat. (kan inte avslöja vad än för det ska få bli en överraskning). Sen är det ju Mello!
Har inte riktigt samma sug för det som jag brukar ha, dels tror jag det är gör att det har blivit alldeles för stort och det är så många konstiga artister som är med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback