Kärlekens dag

Både gårdagen och dagen idag har inte varit alltför roliga. Mycket på jobbet som händer och ibland behöver man bara stanna upp och pausa lite.
Igår gjorde jag dock ett riktigt bra konditionspass på gymmet och ikväll lagade jag mumsig middag till min älskling.

Mysigt med alla hjärtans dag tycker jag!

Imorgon har jag bestämt ska bli en bra dag. Jag ska vara positiv och avsluta dagen med ett pass på gymmet.
Att det just nu vräker ner snö gör dock att jag får en känsla av att jag kan vara liiiite irriterad imorgon bitti. Är så kluddigt att köra till jobbet när det har snöat/snöar.

Imorse körde jag förresten över en ekorre, snacka om dåligt samvete! Stackars lilla söta filur som inte kunde ana att det var hans sista sekunder... <3

Hur som helst, dålig dag blev bra och imorgon ska den bara vara bra!

Kram till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback